Geplaatst op

tegenlicht, de digitale weerstand

Wat een mooi thema. De uberwachung  van een mens kost momenteel 13 cent p/d en wij vullen de informatie gratis aan met ons digitale spoor wat we dagelijks achterlaten.

Maak foto’s met een gewone camera en ontwikkel ze bij een fotograaf dan heb je echte prive foto’s.

Stuur een inbrief met postzegel en  je voelt je vrij en onbespied.

Geniet van een avondje met vrienden wil je echt chatten met mensen.

Alles wat we digitaal plaatsen  is bij 13 cent p/d gewoon te gemakkelijk om te archiveren en om toe te voegen aan jouw digitaal profiel waarmee overheden  en rechtbanken over jou oordelen als je dat recht uberhaupt nog krijgt.

Ik ga dan ook voor mezelf een digitale bunker bouwen en mijn informatie anoniem halen en sturen want waarom moeten zij meekijken en meelezen?

Communicatie die ik stuur zal voortaan versleuteld zijn mijn doelgroep directer benaderen,mijn verzet voel ik groeien elke dag van mijn verdere bestaan.

Ik wordt mij steeds meer bewust van de wandaden die om ons heen gebeuren vanuit de overheid Ik zie dagelijks  onrecht wat mensen  treft die opstaan en weerstand bieden aan het systeem.

Een overtuiging groeit naar de verhouding van informatie en het verlangen naar info voor het vormen van weerstand groeit als kool. Dit is mijn laatste openbaar te vinden aantijging.

De Weerstand tegen het systeem begint met verzet en het maskeren van de gedragingen.

De maskerade is begonnen, laat ieder de anomiteit opzoeken en hide and seek spelen met onze vijanden want shiting duck time is over . Doe er maar moeite voor want ik heb niks te verbergen maar de waanzin van het systeem zorgt voor burgerlijke ongehoorzaamheid.

Dus ieder een fijn leven nog  en een warm welkom in the opposite life.

Over Obscura66

just a regular person with common interest.

Geef een reactie

